Туга беда и катарза

…Из ауторске збирке поезије “Беспуће и одјек”

На слици: Магла, дрво; Фотографија: www.clarkvision.com

                                         На слици: Магла, дрво;Фотографија: http://www.clarkvision.com

Лагали су ме људи

Који су искористили право на љубав

Псовали ме они

Који су потрошили право на мржњу

Стизали ме јахачи рањени у очи

Пљували гласници параноје…

 

Походили ме ћутке

Бедници булевара

Размажена деца асфалта

Свирепи курјаци

Бетонских стаза

Газили ме маршали…

Што су децу претворили у бомбе

На челу излазили

Верници злочина

Трошиле ме сенке

 

По зидовима лудих тамница

Одјекивале катакомбе

Мемливих казамата…

 

Ја сам пустио ветар

Кроз шпалир судија

Погођен у нежност

И погођен у грубост

Распршио сам ковитлац

Застао на трен

И – окренуо чамц

                                                1990.

 

2 thoughts on “Туга беда и катарза

Оставите одговор

