Ако икада прочиташ ово писмо…

На слици: "Рано пролеће" Алексеја Саврасова; фотографија: www.wikipaintings.org

На слици: „Рано пролеће“ Алексеја Саврасова; фотографија: http://www.wikipaintings.org

Упознао сам те сасвим случајно, ако постоји случајност, никада те не сусревши, упознао сам те. Још како. И по томе баш, знаш да се Теби обраћам.

Неколико нарочитих речи на једном посебном месту, око Видовдана, неке године… и – тако настаје реминисценција. Песници би рекли – чежња. У овај ситни сат…

Не мари.

Не мари, заиста…

Елем, не дозивам Те. Не!

Тамо си где мораш бити…

У временима злехудим, када није мудро бити ни Богу свећа ни ђаволу жарач, а ћутање вреди више од злата, желим само да ти кажем да нисам отишао са барикада и да ћемо се препознати када коначни час усхтедне.

На обалама Јонским, Црноморским или Невским.

У речи неизговореној.

Знаш којој!

Остај здраво, добри друже!

24 thoughts on “Ако икада прочиташ ово писмо…

  1. Više mi nisu potrebne reči, treba mi vreme;
    Vreme je da sunce kaže koliko je sati;
    Vreme je da cvet progovori, a usta zaneme;
    Ko loše živi zar može jasno zapevati!

    Verovao sam u san i u nepogodu,
    U dve noći bio zaljubljen noću
    Dok jug i sever u istome plodu
    Sazrevaju i cvokoću.

    Sanjajući ja sam sve praznike prespavao!
    I grom je pripitomljen pevao u staklu.
    Ne rekoh li: Vatru vrati na mesto pravo,
    A poljupcu je mesto u paklu.

    I hlebovi se pod zemljom školuju;
    Ja bih se želeo na strani zla tući;
    Pa ipak, po milosti istorije,
    Povraćajući i ja ću u raj ući.

    Za prijatelje proglasio sam hulje,
    Zaljubljene u sve što peva i škodi.
    Dok mi zvezde kolena ne nažulje
    Moliću se pobožnoj vodi.

    B. Miljković

    Свиђа ми се

  2. Пелагея и Дарья Мороз – Конь, некако сузе саме крену. Мало је незгодно слушати је од раног јутра – дан проведем замишљен и мислима тамо негде далеко…
    Позудрав друже

    Свиђа ми се

Оставите одговор

