Док чекаш мене…

 …ИЗ НОВОГ ПОКОСОВСКОГ ЦИКЛУСА

На слици: Столица; фотографија: http://fragmentarijum.blogspot.com/

На слици: Столица; фотографија: http://fragmentarijum.blogspot.com/

Док чекаш мене А од мене ни трага ни гласа

И шћућурен твој крик пољем копни

И јечам таласа…

Из очињих опни букет суза дозрева

За корак што кроз тишину оклева

Па бих да порекнем да те икада љубих

И своје кости међ` твоје грејах

(Када студен крене

Низ векове студене

…Без лица и броја)

Док чекаш мене А од мене ни трага ни гласа

У час из часа душу прогањам

Али залуд

Залуд

Још те сањам

Земљо моја

26 thoughts on “Док чекаш мене…

  1. Vreme je svakako na našoj strani.
    Izreka „Ko čeka, taj dočeka“ će se kad-tad ostvariti… A mislim da nećemo dugo ni čekati.
    Možda se nećemo uklopiti u „Živi bili pa videli“ ali će se kockice na kraju složiti.
    Pozdrav Stanimire!

    Свиђа ми се

Оставите одговор

