Фрагменти 9

На слици: Најава олује; Фотографија: wallpaperpanda.com

На слици: Најава олује; Фотографија: wallpaperpanda.com

„…О, не, драги моји, за мене се не може рећи да живим. Ја сам одавно мртав. Јер она најтежа смрт, која се догоди пре него срце престане да куца, она грозна и неповратна психолошка смрт отпочне свој поход у часу када особа у свом одбрамбеном рефлексу скучи амплитуду живота до саме емоционалне ентропије. Тада се заиста више ништа не може догодити и сасвим огољено и усамљено Ја, остаје да штрчи као калдера давно угашеног вулкана.

А, то је, сложићете се, суморан призор…“ 

                                                                             Одломак из приче  Писмописац

15 thoughts on “Фрагменти 9

  1. Svi se mi rađamo kao sangvinici. Onda život, takav kakav jeste, lomeći nas, većinu dovede makar u jednom trenutku do potpunog gubitka životne radosti. Tu postoje ogromne individualne razlike u načinu na koji se nosimo i koliko uspešno izlazimo na kraj s takvim osećanjima.
    Ali, ja se često zapitam – da li je moguće da se osoba od 40-50 godina (i više) raduje onako spontano i istim intezitetom kao dete? Da li je to uopšte više moguće? I da li je taj najteži gubitak posledica proživljenih teških iskustava ili je jedan od sastavnih delova starenja – polaganog, prirodnog i, nažalost, neminovnog propadanja i odumira nervnog sistema zajedno sa ostatkom organizma?
    Pozdrav

    Свиђа ми се

  2. Можда огољено и усамљено Ја штрчи као калдера давно угашеног вулкана. Можда то и јесте суморан призор, али…
    То Ја је и те како живо. Упркос свему.
    З’инат.
    Поздрав, Пријатељу…

    Свиђа ми се

Оставите одговор

