Неке боли дуже од живота трају

09. ОКТОБАР 1940.   –   08. ДЕЦЕМБАР 1980.

На слици: Џон Ленон; Фотографија: www.bien-voyager.com

На слици: Џон Ленон; Фотографија: http://www.bien-voyager.com

„Када сам имао пет година, мајка ми је говорила да је срећа кључ успешног живота.

Када сам кренуо у школу, питали су ме шта желим да будем када одрастем?

Написао сам „срећан“.

Рекли су ми да нисам најбоље схватио задатак.

А ја сам им рекао да они нису схватили живот„.

John Lennon

 

12 thoughts on “Неке боли дуже од живота трају

    • Уистину, схватити живот није лако. Увек се уметне некаква нова сумња, нова недомишљеност… Ленонов угао гледања јесте само један од могућих, вероватно најближи универзалној истини о животу, али у све то треба сместити и дужност. Дужност и ревност према дужности доносе радост и – мир. А, можда у томе и јесте срећа?!
      Поздрав Л.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

