Од маргиноцентричне културе до нормализације патологије

На слици: Отуђење; Фотографија: yle.fi

На слици: Отуђење; Фотографија: yle.fi

У часу када је нормализација патологије постала парадигма арогантног успостављања инверзног система вредности, а вазализовани масмедијски естаблишмент бескрупулознa, колонијална испостава односног пројекта и хладнокрвни манипулатор систематског промовисања свакојаке друштвене маргине, безочни вредносни нихилизам набујале псеудоелите оваплоћен одрицањем од природних и традиционалних димензија цивилизације – постао је нормативни стандард подавања окупатору.

…Јер страшније и погубније окупације од вредносненема.

11 thoughts on “Од маргиноцентричне културе до нормализације патологије

  1. Скупило се нешто у грудима. На дугом путу од сажаљења преко отпора до гађења,, данас сам се, можда погрешно определила за тиховање. Више ми се и не пише. Отприлике, још нисмо легли (читајте:дотакли дно), чим не устајемо. Утешите ме, реците да САМО зато.

    Свиђа ми се

  2. Tu smo gde smo jer se plasimo. Plasimo se svega sto ne razumemo, ili ne zelimo da razumemo npr. major Helena. A posebno se plasimo da ne odudaramo od vecine ma koliko ona nakaradna bila. Po logici kud svi tu i mali Mujo. Izgubili smo identitet. Postali smo botovi, a ta nebeska Srbija o kojoj cesto mastamo svi, zaista ne postoji vise, niti ce postojati. Ona prava Srbija je u reality-ju u tv i ispred tv. To je nasa istina … i ma koliko gorka bila dok je ne progutamo kao takvu necemo se pomaci iz ove tacke.

    Свиђа ми се

  3. „Покажи ми како верујеш и молиш се, како се код тебе испољава доброта, јунаштво, осећање части и дужности, како певаш, играш и читаш стихове, шта називаш „знати“ и „схватити“, како волиш своју породицу, које су твоје омиљене вође, генијии пророци – реци ми све то, и ја ћу ти рећи које си нације син; и све то не зависи од твоје свесне самовоље, већ од духовног склопа твог несвесног.“ (Иљин)
    Пуно поздрава С, и да нас још дуго трезниш, опомињеш и подсећаш својим писањем!

    Liked by 2 people

Оставите одговор

