Партитура за неозборено

На слици: Партитура; Фотографија: chokedsense.deviantart.com

На слици: Партитура; Фотографија: chokedsense.deviantart.com

…Страх ме да закорачим у неизговорене речи.

Челична студен језди пустопољином… И ветар походи тишину кроз отворене прозоре. Празну собу, празан дом.

Где никога више нема – Не смем.

Чујеш, бршљан низ одјек везе чудан шум. О како бих, како да дозрем, ако залутам опет, куда води пусти друм?

…Из мука оседлан за маглине тмуре, у очима ти затонуле као хуј згаслих звезда. Где ми све капљице крви још шашаво зуре у први уздах… У похарани бруј…

…Оног јутра које бледи непомично, од којег и сам неозборен остајеш.

Па те гледам немо, гледам нетремично, и не смем рећи: недостајеш ми…

…О, како ми недостајеш

…ИЛИ МОЖДА ОВАКО… 

………………………………………

Страх ме да закорачим

у речи

неизговорене

Челична студен језди пустопољином

том

И ветар походи тишину

кроз прозоре отворене

Празну собу

празан дом

***

Где никога више нема –

Не смем

Чујеш

бршљан низ одјек везе чудан шум

О како бих

како да дозрем

Ако залутам опет

куда води пусти друм?

***

Из мука оседлан за маглине тмуре

У очима ти затонуле

као згаслих звезда хуј

Где ми све капљице крви још шашаво зуре

У први уздах

У похарани бруј…

***

…Оног јутра

које бледи непомично

Од којег и сам неозборен остајеш

Па те гледам немо

гледам нетремично

И не смем рећи: недостајеш ми…

…о како ми недостајеш

17 thoughts on “Партитура за неозборено

  1. Više sam za prozu, što se ovog teksta tiče skrolovao sam polako i na sreću, pre no što počeh pustio sam muziku koju si priložio i predao se prvo proznom viđenju, a zatim ovom drugom a onda sam skrolovao niže i tu je bio naslov W, vrati se, a O. Akram se još nije bio završio i sve je poprimilo neki drugi ton… neki jesenji. Pozdrav S.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

