Меланхолични триптих

На слици: Мулен Руж; Фотографија: Лична архива аутора;

                                    На слици: Мулен Руж; Фотографија: Лична архива аутора;

Говориш, премного чак… Не престајеш да говориш. Међутим, речи ТЕ ниоткуда, ни ДАНАС. За мене је то безмало заувек! У реду, онда, али не сметни са ума да задуго, задуго, нећеш бити у прилици да будеш у праву.

***

Ја задрхтим на сваки твој дамар – ти ни на моју грозницу

Устреперим на твоје било – ватри мојој ни да наслутиш лик

Оджалим ја и твој погрешан корак – ти ми потураш странпутицу

Ја послушам сваки твој уздах – ти нити мој крик

***

Умрети за Слободу – није тешко. Тешко је окуражити се за Слободу за коју вреди умрети!

2 thoughts on “Меланхолични триптих

Оставите одговор

