Сањао је мене

ИЗ АУТОРСКЕ ЗБИРКЕ ПОЕЗИЈЕ „ТИШИНЕ“

На слици: "Киша", уметничка слика Андре Кона; Фотографија: www.liveinternet.ru

                                  На слици: „Киша“, уметничка слика Андре Кона; Фотографија:                                                                                                          www.liveinternet.ru

 

Сањао је мене

Ноћима годинама вековима

Како једино сањар може

***

Карту сазвежђа

Цртао је пределима моје коже

А у коси тражио звезду падалицу…

***

Ја сам плетенице расплела

И крај тишине седела

Ноћима годинама вековима

У неко друго небо загледана

У сазвежђа хладна

И празна

***

А онда се пробудио

И навукао завесе на прозоре

Баш како сањар може

Пределима коже…

***

А ја сам минђушу на ухо ставила

Ону што је падалицом звездом звао

И отрчала оном који ме је дозивао

На аутобуском стајалишту

Гргуравом брадом

У коју нико није веровао

А ни он сам

12 thoughts on “Сањао је мене

  1. Истинско читање (особито поезије) је својеврсно уметничко јасновидство, способно да потпуно обнови духовне визије човека, да живи у њима, да се њима обогаћује!
    Велики поздрав С!

    Свиђа ми се

Оставите одговор

