Фрагменти 18

На слици: Чајник; Фотографија:  sr.tubgit.com

На слици: Чајник; Фотографија: sr.tubgit.com

…И однекуд помислиш како ситни ритуали, попут испијања чаја, мотања дуванских цигарета, поподневне партије шаха или странице – две пред сан, и томе слично, представљају твоју последњу одбрану, границу иза које свет коначно престаје да постоји и, у неком нарочитом погледу, осетиш дубоко интимно задовољство, и зажелиш се напрасно тихе и благе посебности, нечега још у чему би само ти скрушено и питомо уживао и по чему би био другачији од свих осталих, макар то било и штуцање у тишини и – насмејеш се за себе и постану ти одједном драге све личне необичности.

29 thoughts on “Фрагменти 18

  1. Добро ми је позната та граница иза које свет коначно престаје да постоји . Ти мали свакодневни ритуали су догађаји „за своју душу“ који посматрачу могу изгледати чудновато а толико су нама важни у тој нашој благој посебности. То је наше себство. 🙂
    Поздрав!

    Liked by 1 person

  2. Већ сам коментарисала. Још бих додала да ову дивну минијатуру краси исто таква, са стилом одабрана слика. Са уживањем сам прочитала можда десет пута и по угледу сама нешто и сама написала. Морала сам, много ми се допао не само текст већ и избор теме…
    ПС
    Мој блог је и „Свет маште“ као наставак ранијег блога „Као некада“. Јанакис је својевремено то и обзнанио али Ви можда нисте прочитали тај његов коментар, Чисто да Вас не збуни. 🙂
    Поздрав Станимире! 😉

    Свиђа ми се

Оставите одговор

