Соба

На слици: Стари прозор; Фотографија: forum.krstarica.com

На слици: Стари прозор; Фотографија: forum.krstarica.com

…Напослетку, размакао сам тешке завесе од броката и отворио прозор. У собу је похрлио ветар и свежина какву нисам осетио годинама.

Подигао сам кофер и осмотрио обичну подстанарску собу. Кревет у једном и „нафтарица“ у другом углу. На комоди, крај заборављене кутијице за пудер, Јесењин и Превер…

Неће ми требати више…

Са степеништа се већ чула врева и нестрпљиво куцање на врата.

Раздрагана двадесетогодишњакиња занесено је гледала у његове црне очи, враголасто провлачећи прсте кроз коврџе које су му падале преко чела.

„Газдараица навраћа петог у месецу“, добацио сам.

Одмичући уморно кроз јутро, осврнуо сам се последњи пут.

Преко прозора су биле навучене завесе.  

23 thoughts on “Соба

  1. Nostalgicno, ali bez patetike, a meni ipak zao Jesenjina i Prevera, sto ih ostavi… oni uvek zatrebaju 😉

    „А можда ћу сутра и ја сасвим други
    Отићи одавде исцељених груди.
    Да песму кише слушам у час дуги
    И да живим тако к`о сви здрави људи.“
    preuzeto sa http://www.poezijasustine.rs/sergej-jesenin/rastanak

    Liked by 1 person

Оставите одговор

